Plechový krasavec byl představen světu na automobilovém veletrhu v Ženevě. Mnozí mohou pochybovat, zda tento dlouhý crossover ve tvaru zvýšeného hatchbacku náleží opravdu k automobilce Jaguar, neboť tato značka je věhlasná pro elegantní kupé i sedany. Jaguar I-Pace však designově rozhodně zaujme. Jednoduše lze prohlásit, že naživo vypadá okázale.
 symbol jaguar
Jaguar I-Pace je bez typického tvaru, avšak má silné prvky
 
Impozantní je zdobená výrazná maska. Stejně tak i velmi úzké světlomety, jenž vyzdvihují drsnější design. Z boku upoutají pozornost krátké převisy, rovněž i velká kola, neboť pneumatiky mají rozměr 255/40 R22!
 
I když někdo může mít pochyby při pohledu na automobil zezadu, jestliže hromada plechů není přeci jen moc velká. Nicméně si lze uvědomit, že jen se odlišuje od klasických typů vozidel značky Jaguar.
 
Okázalost interiéru
 
Koncepce interiéru v sobě spojuje aristokratický styl typický pro značku Jaguar se stylem futuristickým, jenž je charakteristický pro elektromobily. Zvolená kůže je doplněna digitálním přístrojovým štítem a obrazovkou na středovém panelu. Jaguar I-Pac však postrádá klasický volič převodovky. Místo něj se nachází tlačítka pro jízdu vpřed a vzad, neutrál i parkování.
 
Zavazadlový prostor je prostorný a předností je pravidelné tvarování. Pod podlahou ještě ke všemu zůstává další potenciální odkládací prostor. Jaguar I-Pace má i různé háčky na nákupní tašky a stejně tak i zásuvky naleznete v interiéru. Výhodou elektromobilů je dostatek místa pro úložný prostor.
 
Interiér se pyšní nejnovějšími prvky, které byly použity. Stejně tak i prémiové materiály, jenž umocní luxus a komfort elektrického automobilu značky Jaguar. Tepelné čerpadlo jistí vytápění kabiny.
 
Síla a podstata spočívá v dojezdu elektromobilu
 
Silným a nejen prodejním tahem zcela prvního elektrického Jaguaru je silný dojezd. V rámci teorie je maximum 480 kilometrů. S tím souvisí nejvýkonnější dobíjecí stanice se 90 kWh, kdy lithium-iontové akumulátory nabíjí na 80% za čas okolo 45 minut.
 jaguar auto
Pohon automobilu je zajištěn prostřednictvím dvou elektromotorů, každý je po jedné straně. Na zcela vysokém levelu jsou i jízdní vlastnosti. Baterie v podlaze totiž znamenají kromě prostornější kabiny rovněž přednost v tom, že nízké těžiště a rozložení hmotnosti mezi nápravy činí v podobě Jaguaru I-Pace vyvážený poměr 50:50.

Jaguar I-Pace aneb první elektromobil této značky
2 (40%)1